სისტემა უნდა დაინგრეს (ტექსტი, Remix და ვიდეო)

Posted 11:54 PM by KOMUNA in თემები , ,



MP3: http://www.sendspace.com/file/a5s8pv























IKost Remix:






სისტემა უნდა დაინგრეს!

Rape me!

ფორმალურად მზე ამოდის
ამათ ჩაის არ ვსვამ
პულტი უკვე გადაიწვა
ტელევიზორს დავწვავ
ყველა კი არ გაფრინდება
ცოცხზე ვისაც დასვამ
ზედმეტად პოზიტიური ვარ
მითხარი რას სვამ
უკვე ზურგი შეგაგციათ
საკუთარმა მასამ
კოსმოთერმო ციხე უნდა აგიშენოთ ნასამ
რას სვამ?
უკვე აგრესიის ჯერია
მე იმ ძაღლის დედა მოვტყან
ვინც თვითონ დასაჭერია


ქალაქი თბილისი
ციხე ნომერი რვა
პატიმრებს მხარდაჭერა
მოძალადეს დედის ტყვნა
ქალაქი თბილისი
ციხე ნომერი რვა
პატიმრებს მხარდაჭერა
მოძალადეს დედის ტყვნა

ცისფერი განათების
პოლიცია მილიცია
მეკითხებიან ხმა ვისთვის როდის მიგიცია
მიკონტროლებ მე ფიქრებს
ისაკუთრებ სხეულს
მე შენი სამართლისთვის
პაგონებზე მიმიფსია
განრისხებული ერთი
ათიათასად იქცა
თუ გინდათ გაჩვენებთ თუ როგორ უნდა შარვლის ჩახდა
ყვიროდა ერთი-ორი, ახლა ყვირის ბევრი
ამ ციხის ასაღებად მოვა მთელი ერი

ფორმა ღიპზე
კანონები ზურგად
აბა უფორმოდ გაიარე
ერთი ტრაკი თუ გაქვს
მე გეხვეწები ნუ მკლავ
აღელვებული სუნთქავ
ცოცხები ახლა ჩვენ გვაქვს
და გაგთხრით ისევ უკან

მე ხომ ყველაფერი მტკენია
მე ხომ ყველაფერი მსმენია
მე მხოლოდ თქვენი გამკვირვებია
სისტემა კლავს, კლავს , კლავს
მე ხომ ყველაფერი მსმენია
მე ხომ ყველაფერი მტკენია
მე მხოლოდ თქვენი გამკვირვებია
სისტემა კლავს, კლავს , კლავს

მეგობარი ფეისბუკზე
აზიარებს ლინკებს
სისტემა ჰგავს  დამპალ სახლს
თქვენ, მის კედლებზე ხვლიკებს
აღარავინ დაგიჩოქებთ
მასა ძალას იკრებს
თვითონ ჰგევხართ
განდონებით შემოსილ დუბინკებს
დემოკრატია ზანტია
ყლეზე მკიდია პარტია
გაიხადეთ მოსამართლის სისხლიანი მანტია
ტელეეკრანებიდანაც ვეღარაფერს დაგვაბოლებთ
უკან გაიკეთეთ თქვენი თავისუფლების ქარტია

იმას რაც ციხეში მოხდა
არ უშველის ბოდიშის მოხდა
მთელი მსოფლიო გაიგებს
სისტემა უნდა დაინგრეს

ქალაქი თბილისი
ციხე ნომერი რვა
პატიმრებს მხარდაჭერა
მოძალადეს დედის ტყვნა
ქალაქი თბილისი
ციხე ნომერი რვა
პატიმრებს მხარდაჭერა
მოძალადეს დედის ტყვნა


როცა სისტემა პატიოსნებას გართმევს
როცა ღირსებას ბოზურად ძალით გართმევენ ქართველს
მაშინ გამოდი ძებნა დავუწყოთ  მართველს
ჯერ მგლებმა დაგლიჯეთ
მერე შეუგდოთ ქათმებს
კანონის მცველებო 
გააღეთ ციხის კარები
ამ ყველაფრისთვის იცოდეთ
იქეთ ხართ მოსატყნავები
მივმართავ მეფეს, დედოფალს, მხედრებს და პაიკებს
ჩვენ ვდგევართ ყველა ციხესთან
სისტემა უნდა დაინგრეს!

ძალადობა ძირს!
ჩვენ უკვე დავკარგეთ ნდობა დიდიხნის წინ
ბევრი ვართ, ვერ აგვიკრავენ პირს
მე ვერ დავხუჭავ თვალს , ანდა გავდგები განზე
როცა სისტემა სისტემატიურად გვაჯვამს თავზე
მოეგეთ გონს, მეტი რაღა უნდა მოხდეს
ეს ყველაფერი დროზე უნდა მორჩეს
შენც ნუ აუვლი გვერდს, თორემ არ გაგიკვირდეს
ის ცოცხი შენს ტრაკში რომ აღმოჩნდეს.

თუ ებრძვი იმპერიას
რევოლუციას საკუთარ თავში
უდრის ევოლუციას
ამარცხებს ძილს, ამარცხებს ძილს, ძილს და სახელმწიფოს

Rape me! Again!




Kung Fu Junkie
Landmark
Me and my monkey
სერგი გვარჯალაძე
Svansikh
ჯერონიმო
KazzyJazz
მაქს მაჩაიძე
Dreamsoiuz
ერეკლე დეისაძე

პროდუქცია:
ნაჯა ორაშვილი
გიორგი ასანიშვილი
სერგი გვარჯალაძე


0 comment(s) to... “სისტემა უნდა დაინგრეს (ტექსტი, Remix და ვიდეო)”